2.8.08


Jag och C latjade, som sagt, wii igår.
Wii balance board.
Och det var snuskigt roligt.
Och nu har jag varit ner på apoteket och shoppat.
Helt vit i fejan är jag, microcid vettu.
Ber till Gud att det är min bästa vän.
C kommer snart hem från work
vilket betyder att jag snart ska hem till KilMaries väg.
Städa hushelvetet och mata katterna.
OCH ställa in Stor P`s turkiskpeppar shots i kylen.
Har har ringt säkert en miljon gånger för att påmina mig.
Glöm icke !
Köpte nå som hette omeprazol (?) också
mot magkatarr.
Håller tummarna för att det är det ..
Ser dock ut att bli nyktert för mig framöver.
Får se hur jag lyckas med det.
Nej, au revoir tror jag.
Återkommer troligen senare under dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

omeprazol är väl ändå för halsbränna?

Anonym sa...

Funkar mot magkatarr också .. tydligen.