7.8.08

Kom precis hem från paret ahlm/öströms nya lya.
mighty fine, mighty fine.
Var tänkt att hela la liga skulle vart där för lite singstar lirning.
Men de tre andra var som bortblåsta.
men ... vi ses väl till nästa månads träff.
På lördag har paret inflyttningsfest också, fin grej.

Två ting have crossed my mind idag
den första är att jag ogillar att ha dåligt minne.
(kommer knappt ihåg vad jag gjorde för 1 timme sedan)
den andra är att jag snart kommer krevera inombords
mina fingrar kliar efter att spela handboll.
Det är t.o.m. roligare än folk som är livrädda i karuseller.
Crave efter det om något !!




Sala HF f-89, long long long long time ago.
Konstigt nog var mitt ansikte hjärtformat efter denna match.
(som jag har för mig vi vann?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag emma hising hade bihåle inflammation.
Frida sterner rännskita/spysjukan.
Annelie back försvann i tomma intet

Anonym sa...

Haha eller så har du gjort jag hjärta ljungman , hmm ! och vafan måste hising lämna ut mig för rännskitan ! ses ikväll om inte min mage kapitulerar ! kyss fray