18.8.08

Väldigt lång dag
lär börja sysselsätta mig med något snarast.
Inte längre härligt o vakna halv 2 på dan.
Känner ett sug efter att börja träna igen.
Idag har min dag bestått av väldigt mycket sömn, huvudvärk, film tittning, och umgänge med mästerfotografen (som synes av bilden) Markus Björkvall. Och så har jag övningskört för första gången i mitt liv och det var skit kul ! :)


Helgen har varit händelserik .
Fest hos Lindberg i fredags med ett mindre behagligt slut.
(som att det inte var nog att man skulle förvandlas till en räv)Hebykarneval i lördags.
Helt okej kul kväll. Men det var fasen bättre förr.
Celine Dion, hand i hand, "för ingen har det så bra som jag".
8 månader med min partner in crime också.
Slapp och mysig söndag, gott med scones.

Nu ska jag köra igång ännu en film och dricka varmchoklad.
Hösten och födelsedag får hemskt gärna komma snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

hand i hand <3