28.9.08

Igår var det den 27 september
och mina förväntningar inför kvällen var mycket höga.
Startade med godaste thaimaten och fixning hos Helge.
Sedan rullade det härliga folket in och det blev en finfin förfest.
Gick med våra hattar, ballonger och tutor till C`s och Annas födelsedagsfest nere på stan.
Drack god bål, åt goda kakor, var rädd om mina lungor och pratade
gamla beatles och ballongminnen med Kajsa.
Gick vidare till hotellet med mycket mycket discodans
med KurreVirreÅrre, Martin, Diskodaveboy, Tobbe, Öström och golfarn.
Fick en fin bula i bakhuvudet tack vare Tobias och hade a very good time.
Slutade med ledsna miner för min del
och en Elin Öström som för femtielfte gången
tog sig ett seriöst snack med mig om vad som är okej och vad som inte är.
Tråkigt att jag inte har lärt mig av mina misstag än.
Den enda grejen som tycks ha fastnat i mitt huvud
är att aldrig nöja sig mig något som är halvbra.
Och att jag klarar mig bättre utan människor
som får mig att må dåligt oftare än de får mig att må bra.
Även fast jag inte alltid tror det.
Skönt med lite respons iallafall ... for once.
All min kärlek till Elin Öström.

ikväll har det vart tacoskväll med familjen.
Imorgon fyller C år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tacoskväll utan mig?! Ty Fusan!

Anonym sa...

HAHA! Mamma sa att du inte ville komma. Nån som inte blev bjuden? :P

Anonym sa...

Hon nämnde ju aldrig den lilla detaljen om tacos. Annars hade jag kommit på två röda.