16.9.08

put the you know what, in the you know where.



Det där är en lördag för mer än 3 år sen nu.
En lördag med kräftor, fylla, stukade fötter, fotboll,
omaka par, bråk, silvertejp, poolbad, gåshud, spänning och en skön bastu.

en lördag som pajade en vänskap för gott
och en lördag som låg till grund
för det drygaste och mest långdragna triangeldramat i historien
där jag var fastkilad i mitten.
och ändå somnade jag gladare än någonsin.

Jag vill att något ska hända igen.
Något, vad som helst. (helst något roligare)
Jag menar, det största som hänt mig de senaste dagarna
är att jag numera ligger på vänster sida istället för höger i sängen.
Wow liksom !
Jag behöver rycka upp mig, utan tvekan.


Men bortsett från att det inte händer något
känner jag mig märkligt glad.
Jag tror att det är för att det är höst ute
och man kan snart ha mössa på sig igen.
27e närmar sig med födelsedagsfest
och sen fyller jag 19.
Och så julafton som förhoppningsvis spenderas i Vilhelmina med skoteråkning och 30 minus.


Nu ska jag ut på en promenad och kyla huvudet lite :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du ha födelsedagsfest 27e? Då hinner ju jag fira dig innan jag åker ;D

Anonym sa...

no sir, tyvärr inte. carolinski ska ha.