22.9.08

woke up this morning feeling fine.

det är konstigt det här med att längta efter något.
Just nu längtar jag så jag kan gå sönder efter lördagen.
Jag tror nästan jag längtar mer än när jag skulle fylla 18.
Jag bara känner på mig att det kommer bli en förbannat kul kväll.
Inatt drömde jag t.o.m. att det var lördag och Elin blandade
drinkar till mig på Rikards fest (som vi var på för en sisådär 3-4 år sen.)
Och jag blev sådär full som jag blev den gången
jag och Hising dansade med norrläningen och jag tog 4 tequila på raken när jag redan var packad för 5.
Jag känner att jag håller på att förvandlas till den torsk
jag var förra hösten, och det gör mig ingenting.
Förra hösten var nog my happy time. Jag saknar mycket från förra hösten.
Abstinens efter en endaste vit helg och jag tycks gå i herrarna i Björkvalls släktens fotspår.

Ett snabbt stopp på Bagargränd 38 och sen till Lärkan.

Inga kommentarer: