8.10.08

igår var det den 7 oktober, och min nitonde födelsedag.
den kan väl inte en enda människa ha undgått
eftersom jag nämnde det några miljoner gånger.
sov inte en blund på hela natten (främst för att jag hostade som ett svin)
moder, fader och broder grattade mig på morgonen.
Folket åkte till jobbet och jag spenderade
lite kvalitetstid med tvn.
Min käraste vän Elin kom med bussen
och hade med sig present, blomma och en bakelse.
Vi gick på en promenad och pallade maskätna äckliga äpplen.
På kvällen blev de mat och en skit ful tårta med familjen
+ en herr Palmèn, som jag fick världens roligaste spel av.
Fick en discolampa och en discoskiva av C
så jag kan ha disco här hemma efter krogen
som jag alltid tjatar om, men som aldrig blir av.
(Nu jävlar !)
Blev även tvingad till en ringdans och senare 1 eller 2 macarenas.
Dog i sängen efter att ha läst
Krakel Spektakel köper en klubba.
Det var en bra dag :)

och idag fyller självaste "bajspause-mannen" år.

Nu ska jag fixa en fin frukost
och kolla på Bert - den sista oskulden
som jag fick av Carro igår.
Ikväll ska jag umgås med mannen.

Inga kommentarer: