9.11.08

helgrapport.

trevlig fredag i Heby med mat och vin hos erkskis morbroder.
Lotta på bråkmakargatan och pysmys på sorterarvägen 7 lördags dagen.
Mat och vin igen hemma hos Lisa med bruttor. Blev kär i en hund.
Impuls åkte till Västerås (med fartdåren Sara Kjellin som fick motorstopp säkert 15 gånger) för att spela discobowling på strike. Gick inte så bra för mig, är ju kass när jag är nykter t.o.m.
Finfin förfest i bilen påväg till Sala med vinhalsning och bra musik.
In på hotellet och gjorde av med vartenda litet futtigt öre jag hade kvar,
blev tokfull, träffade roliga människor, Tobbe fick sin allra käraste tequila, och blev uppbjuden av en galning med bakåtslick som körde någon blandning av bugg och salsa, medans jag kämpade med att stå på benen av allt skratt. Slutade med att jag övergav mina ovetande compadres, tog mig hem till Caroline på ett eller annat vis och slocknade på soffan.
Såna där kvällar borde man ha jämt!
Söndagen började dåligt (måste ha insjuknat i magsjukan under natten ..... )
åkte hem till familjen och gav far en fin liten låt i farsdag present. Bakishyper var jag som vanligt.
Tjockade i mig onyttigheter tillsammans med c och kikade på film.
Snart blir det farsdagstårta med min fina familj.
Det har varit en sjujädrans bra helg skulle jag vilja påstå :)

Inga kommentarer: