16.11.08

jag är så jävla nöjd.
blev en sån där helg som inget och ingen saknades på.
lyckades klämma in familjekväll, pojkvänskväll, brudkväll och festkväll på en och samma helg.
för att inte tala om att jag vaknade minimalt bakis i mitt fina omgjorda rum och det snöade utanför fönstret. Och by the way är det den sextonde idag och det är ett alltid lika mysigt datum :)
blir inte bättre!

och för en kort liten sammanfattning om gårdagen.
blev en gangbang kväll med mina bästa vänner.
smilbanden pekade uppåt konstant.
ett försök till tp men vallapacket var för dåliga och ville inte spela klart.
och så blev det planering inför året 2009.
-
och när vallapacket sen begett sig hem runt 23.00
blev det en impulsutgång för ekebylirarna
med tequilaplanka, bitchiga fd vänner och en dissad efterfest.
skjuts hem av pishlash och åt upp alla husets tacoskal innan jag somnade med lampan tänd och kläderna på.
5 av 5.

nu ska jag återigen kolla på Sunes jul och dricka varmchoklad under täcket.
nöjd kanske var en underdrift.

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket kulig kväll