12.11.08

mitt humör är halvt på sniskan.

jag blir liksom illa till mods varje gång min telefon ringer.
jag blundar en stund och ber till gud att det inte ska vara det där helvetesnumret som tillhör den där helvetespersonen som jag absolut inte vågar eller vill prata med.
för om det är det och jag inte svarar måste jag sedan komma på en bra lögn som förklarar varför jag inte svarat de senaste 4 gångerna. Ibland blir jag så trött på mig själv!

och sen när displayen visar numret till någon från den goda sidan, någon av mina vapendragare, blir jag alldeles varm i kroppen av lycka och vill helst prata i evigheter bara för att hålla linjen upptagen.

så snälla kära goda vänner, ring mig hela dagen imorgon.
ring och hjälp mig komma på en bra lösning till detta problem vettja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du berättar vem som inte får ringa så kan jag ringa dig hela dagen :P

Anonym sa...

vem fan äre som ringer?