29.1.09

behöver lite kärlek från fel sort. och sympatier från fel håll

inte min vecka. så jävla dålig hittills. det mesta känns konstigt. folk som förändras och jag vet inte vad jag kan eller ska eller vill göra åt det. skulle vilja åka iväg en sväng, får bli när C eller någon annan blir ledig. förhoppningsvis snart. saknar dåtiden och människorna. inte alla men några. trött på att inte göra någonting. trött på vädret. trött. besviken.
ska göra något i helgen. vet inte vad än, men något kul iallafall. behöver träffa mina kamrater och folk som får mig att må bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska inte vi festa på lördag? förfest hos herr penn :)

Anonym sa...

fest på lördag it is! Aldrig i livet att jag bangar på det! och så har jag mina vantar hos herr Penn också, så det blir great! :D

Anonym sa...

GOOOD MY LOVE <3 :D Du ska bjuda mig på en drink då! ;)