8.1.09

fan. mina hormoner hoppar omkring lite som dom vill och jag blir blödig och alldeles för tankspridd. det är lite tråkigt eftersom jag aldrig lyckas komma fram till någonting bra eller någonting alls för den delen. går och grubblar på varför vissa människor fastnar där bak i hjärnan och vissa inte. och varför det aldrig är de man tror ska fastna som gör det. och så går jag och grubblar på människor som är märkliga och människor som absolut inte är märkliga. och en kväll på hösten 2007 då en fin vän till en annan fin vän gav mig en mindre fin utskällning för något som kanske inte var speciellt fint gjort av mig. eller fan. hur vet man om det var fint eller fult? fint för en, och fult för en annan. och fult för samma person som det var fint för, och fint för samma person som det var fult för fast på ett annat vis. och egentligen spelar det ju faktiskt inte någon som helst jävla roll nu, eftersom att det var då och nu är nu.
fan alltså, jag tror jag kommit fram till en sak ändå. jag tänker för mycket. på tok för mycket tänker jag, och till ingen som helst nytta alls egentligen.

gör ett nytt, mindre filosofiskt, försök.
idag har jag ätit köttfärssås och spagetti. tyvärr har min magsäck krymp något enormt efter min trevliga kräksjuka. så jag kunde inte äta lika mycket som jag hade velat.
jag är glad idag. även fast det är lite trist att bara ligga hemma och kolla på tv. blir lätt att mina tankar vandrar iväg lite då. lite irriterad är jag också. och så längtar jag till lördag och till lönen. och sommaren också.

Inga kommentarer: