10.1.09

fredag var det ju igår och jag drack vin och spelade Buzz med familjen Palmén hela kvällen. mycket roligt.

och nu har det blivit lördag. har kommit hem till ett tomt hem (förutom little brother som sitter uppe och tittar på fotboll). 340 riksdaler är min kvällsbudget. vad jag ska använda dessa slantar till är en annan femma. fest eller inte fest är den stora frågan. folket är på dildofest och inget kan bli bestämt förens denna är över. så här sitter jag, helt själv, och väntar. som jag ser det har jag två alternativ nu. antingen öppnar jag vinarn och super mig full i min ensamhet som nån annan sorglig stackare ifall det nu är så att det skulle bli fest. det kniviga i denna situation är ju om det nu hux flux skulle visa sig att det inte blir något tjoho. då sitter jag här. full. ensam. (skulle högst troligen starta ett enmannadisco med mig själv) och så åker jag på en fin baksmälla imorgon helt utan vettig anledning. eller så håller jag mig nykter och dämed antar att det inte blir någon fest, och i detta fall riskerar jag att komma till festen sen, spiknykter och skittråkig.
fan, jag har hamnat i en knivig sits här.

Inga kommentarer: