27.1.09

några av oss drog hem till Öström en sväng efter Emelies förfest. allsångsdjävulen själv passade på att ta över min kropp eftersom jag var svag och inte alls så väldigt rak under fötterna. Fick smeknamnet Sång -Hitler efter detta. inge konstigt alls.

det finns mycket att säga om den här videon. många element som spelar in och gör oss till det bästa bandet i världshistorien. en grej är ju att vi kommer så väldigt bra överens. om något problem skulle uppstå reder vi enkelt ut det med en lugn och sansad ton. en annan är att jag är hejare på att spela gitarr. texten kan vi också som ett smäck. och sångrösterna går inte att säga något ont om.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaaha jag skulle kunna skriva 100 kommentarer om den här filmen. Typ att du är helt exalterad och galen som ett litet barn och alla ska lyssna på vad du säger och cissis blick och min nakna tå som sticker fram.