31.1.09

sitter hemma hos syster C. little brother är också här och spelar wii, C gör citronpaj.
spenderade gårdagen i Heby. I herrens nya, första, lägenhet. Fan va fort dom växer upp, dom små liven. Själv känner jag mig fortfarande som 13. klarar mig inte utan min mor och hennes mat alltför länge. var på lillskitens innebandy match nyssens. mycket spännande. ätit thaimat har jag också hunnit med. Och just nu sitter jag och laddar inför kvällen med den klassiska låten ringar på vatten med Haakon Pedersen, minns att Elin hånade mig i lågstadiet för att jag tyckte den var bra. Tänkte plaska runt i Carolines badkar snart. Länge sedan nu. Sedan blir det förlir hos Mr Tomas Penn för att sedan skaka det mina målsmän gav mig tillsammans med vänner och andra förhoppningsvis glada människor. tt-t-taggad till tänderna ! :D

Inga kommentarer: