1.3.09

tvådagarshelg blev det, hux flux oväntat. men inget jag klagar på.
kollade på Så ska det låta och drack vin och grogg i fredags med Erik, Calle & Pärtan.
kan hända att det blev lite för mycket vin för mig, men trevligt var det.
Bowling med Elin, Pishlash, Cissi, Lina, Tom, lillHelge, Seifors, Dennis, Filip och Martin i lördags. kom näst sist. förfest hos Dennis. döptes om till Laila Bagge, förlorade ölspelet och fick "köra bussen helt själv", paj axel efter kullerbytta i hallen och dans med någon slags pippihatt. Hotellet och sen fryste mina fingrar till is innan 8 vilsna själar mosade in sig i en bil till Heby.
En greatos söndag idag tillsammans med Erik. Imorgon börjar ännu en underbar vecka i arbetslöshetens tecken. skit kul! ska ta mig till sängen nu, ska bli underbart att sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

näst sist kom du ju enbart för att jag bestämde mig för att vara lite snäll där på slutet.. let me out!