31.5.09


åhejåhå. vilken helg.
förkyld har jag varit, mer hostig än vanligt.
lapade sol hela fredagen och så blev det en impulsutgång på kvällen.
bättrade på brännan i stävrebadet igår, härlig balkongförfest hos Dennis ("im gonna fuck you") och sen ner till stadens hotell. dåligt slut. och dålig början på denna dag. människor alltså, och så mina hormoner på det. dåligt dåligt. men sen vände det när familjen, minus Pontus, fixade Björkvalls sommarland (istället för Leksands sommarland) på baksidan. vi solade och hoppade och hade högläsning ur Berts dagbok och caroline knäppte en miljard kort som vanligt och så vare premiär på slidern. sen blev det morsdagstårta.


och snart kommer AB och hämtar upp mig. för idag är det studentbal och mina underbara fröffefraffe ska gå på röda mattan :)
fa-an va jag också vill ha hela studentveckan framför mig.

Inga kommentarer: