22.5.09

bastig bastning i onsdags och jag tror att jag svettades bort ca 10 kilo.

händelserik torsdag igår.
stress innan buss klockan 10 i morgon timman. besökte den där blomaffären därborta vid turbo med mor och syster. där inne gick tiden inte alls turbo fort (hehe). jag är liksom inte så intreserad av blomster. sa att jag skulle få en pollenchock om vi stannade länge till, finurlig som jag är. tjatade även till mig en glass som en annan 8 åring. övningskörde. kek med storasyster. hem till Hising för lite chillerill och färgning av hår. våra alkishjärtan började pumpa hårt så in i bängen, och efter några få timmar vare fest så det smällde om det. grillning också, och rödvin. fint som snus. mycket skratt och dans in på småtimmarna innan jag somnade in bredvid Sterner.


bakisfredag idag med andra ord. fan, jag känner att det börjar bli lite för mycket bakisdagar nu. och på söndag blir det en till. och söndag efter det också. och sen lördag och söndag efter det, och troligtvis söndag efter det. inte lätt när det är svårt alltså. promis hem från Emma imorse blev det också, det var skönt. och fåren är fina.

fan. jag börjar sväva ut nu. alltid lika speedad när jag är bakis. märkligt är det.

Inga kommentarer: