12.5.09

efter en helg med två dunder kalas bra 20 års fester som Hising och Amanda&Mathilda stod för, en bakissöndag med först natta och martin ("fan, jag har tappat mina ben! det är ett hål här.") och sedan Erik, och en väldigt slapp måndag, har det nu blivit tisdag.
klockan är några minuter över 8 och konstigt är det att jag, som vanligtvis vaknar runt 12, är vaken och pigg som en annan dåre. ännu konstigare är det att jag varit vaken och pigg sedan 5 imorse då Eriks väckarklocka ringde och han åkte till jobbet. herrejistanes vad jag kommer sova fint inatt. och jag saknar redan min manvän, tråkigt att vara ensam. Något som däremot är väldigt kul och roligt är att min allra käraste Emma Hising fyller 20 stora barrar idag. Fan så fort tiden går. Tårtkalas blir det hos henne senare idag. Nu ska jag nog fixa lite frukost och sätta mig framför tvn. God morgon.

Inga kommentarer: