10.6.09

tider att passa och places to go varje dag denna vecka. det är jävligt skönt faktiskt även fast allt handlar om jobb. skönt att ha något att göra efter ungefär 1 år hemma. skönt att behöva gå upp tidigt även fast man är piss trött och skönt att komma hem helt slut och veta att man gjort något vettigt. antagligen ganska bra för mitt psyke också. höll på att bli tokig där ett tag och mina muskler började nog nästan förtvina. väldigt glad att få jobba äntligen.

glad hela dagen har jag varit för övrigt.
bra natt ger bra dag.
ikväll blir det till att svulla pizza och titta på Sverige - Malta matchen med familjen.
jävligt fint!

3 kommentarer:

emma sa...

Måste träffas innan jag drar :P

petra sa...

såklart! när kan du då?

emma sa...

jag vet inte riktigt :P Fredag för middag kanske. eller lördag. har ganska fullt upp :P