7.6.09


min kropp är alldeles mör. snabb och kort uppdatering blire.
i fredags tog min fina, braiga, underbara vän och kamrat sedan 1a klass på styrars, Frayan studenten. studetskiva at her place såklart med god mat god dryck och ett sjujävla disco i köket där corrina röjde mest. fasus kul! sen blev det hottan som inte var lika roligt, eller aa .. medelmåttigt. mest för att jag var som paralyserad av all alkohol jag fått i mig. slaggning hos Helge som vanligt. bakisdag med Hising. thaimat i parken den korta stund det var soligt, och så tittade vi på Hem till Midgård. sen fick det blir en lung lördagskväll trots 100 kg tjat att hänga med ut. tittade på fotbollen, käkade pizza och hade mysigt. kroppen behövde nog vila lite, för inte har det varit lugnt den senaste tiden. otroligt skönt att inte vakna upp bakis :) lugn och skön söndag idag har det varit också. och det här blev ju inte speciellt kort inlägg iallafall.
ska nog slå på en film och lägga mig under täcket nu. tidig morgon imorgon som alla andra dagar denna veckan.

1 kommentar:

Fray sa...

det var en festlig kväll min kära paj<3