22.8.09

Lindsjöns augustifest igår.
grillade, gick tipspromenad & körde lekar + lotteri.
30 människofolk ungefär.
Helgemannen vann tipspromenaden.
Mitt & Hisings lag vann lekarna (fick en reflex)
och jag vann första pris på lotteri och var överlycklig.
en handuksvärmare.
en lek hette kryddhyllan. var resbusar som skulle bli en krydda.
"Man på finnlandsfärjan?"
rätt svar var PerSilja.
70 + tanten gissade på MusKåt. helvetes jävlar i min låda vad jag skrattade.
var förövrigt tanten som stog för alla snuskiga skämten igårkväll.
den riktiga rolf lassgård vad där och min nya bästa vän
som jag pratade torrshampoo & att leva livet så länge man kan med.
hem till paret sedan och testade alkoholpistolen laddad med vin.

ska in i duschen snart och sen svida om till något mer passande.
hej och galej ikväll med 30 +arna.
blir aldrig besviken.


nio dygn.

Inga kommentarer: