16.8.09

upptagen varje liten minut sedan torsdags kväll. på gott och ont.
käk och bio med Hisingen i Västerås igår. fick erfara hur hungrig man kan vara efter att knappt ätit på två dagar, och också hur jävla fort man kan bli mätt.
strike efter bion. och sen irrade vi runt i pissregnet i hela västerås tills vi hittade till Sjökrogen där vi gick in, med slickat hår i hela fejset, och söp oss fulla. sjuk kväll vare, helt sjuk! hem till Sala sen och ut på hotellet, sjukt även det! hehe!

idag har familjen varit i Gustavsviks äventyrsbad. Jävligt kul!
imponerade på mig själv och åkte apläskiga kanor, tror mitt skrik ekade över hela badhuset.
och säger som pappa när jag åkte avloppet :
"de flesta kommer ut på sidan eller med fötterna först.
men inte Petra. hon kommer ner med huvudet och armarna först, och fastnar i hålet."
skrattade som jag aldrig skrattat förr.
och jävlar vad jag behövde den här helgen.
en dag i taget. och törs absolut inte stanna upp, även fast jag lär göra det förr eller senare.


tre dygn.

2 kommentarer:

e sa...

"söp oss fulla" var väl lite att överdriva;) haha

petra sa...

HAHA!