18.9.09

träningsvärk i låren och ryggen, fina firrar!
det är fredag
och fredagsmys-sången är fullkomligt omöjlig att undvika.
tror jag och emma har någon slags tyst överenskommelse att vi måste sjunga den om & om & om igen när det blir fredag. även om vi bara träffas en kort stund så lyckas vi alltid klämma in den där förbannade sången. ibland blir det en lördagsmys-sång också.
men idag är det fredag och jag ska hem till hising på fredagsmys. det ska bli förträffligt så att säga. har inte sett min lilla tösaflicka sedan i lördags och då skildes vi åt som ovänner, hehe. ett gammal par är vi som sagt :)


förresten är det nu bara 2 veckor & 5 dagar till 20 bast
och hittills har jag önskat mig:
ett körkort
ett jobb
en utbildning
en lägenhet i Uppsala
en telefon
ett kårleg
samt en natt med sångaren i Kings of leon.

1 kommentar:

emma sa...

hahah, det är dags för fredagsmys om deet är så det sista jag gör. snart blir det fredagsmys hoppas inte föräldrarna stör... (men min mamma kommer störa) :P