6.9.09

lördag igår.
hoffmaestro på hotellet.
förfest hos Islandsdream.
lasse liten kom och jag blev glad i munkanterna.
bra råd från Mr. Andersson. söta människa.
grymt med svett på hotellet sen. skit kul, skit bra.
hoppade över ett staket och sen var det efterfest
med de 4 grabbarna g hos brodern.
fast först var de bara 3.
hittade den sista i skuffen på en bil.
han var mör så att säga. lille rasmus.
två av karlarna dog rätt så fort och så var vi bara 3.
ingen drack dock innan klockan 4.
det var som nån regel dom hade.
efterfesten börjar 4. norrlänningar alltså.
så vi fixade hamburgare, och pratade om svinisen
och rökte pipa och gömde oss för människor så länge.
4 blev den till slut och vi hivade i oss cider och kapten morgan.
sen skulle jag tydligen köra nån guidad tur genom Sala.
en morgonrock hade jag på mig. lär sett vettigt ut.
axelander gav också upp och traskade hemåt.
jag & viktor kvar.
han ville väldigt gärna se vattentornet av nån anledning.
så dit gick vi, fortfarande i morgonrock.
stannade 1 timme sen gav vi upp.
gjorde b.la ett seriöst försök att klättra upp för tornet.
kom nästan till första fönstret.
mötte postbilen påväg hem.
klockan var 7.
finns nog inga ord för denna kväll.
det skulle va grym då.

sov till 9, två timmar med andra ord.
aprak fortfarande.
mor & far hämtade upp mig.
10 meter från Ica rondellen
tyckte jag tydligen att det var tid att kasta upp lite.
tvärbroms kan man säga.
fin bakfylla idag. huva!
har legat som en annan uppstoppad säl och kollat
på pelle svanslös julkalender.
ikväll tror jag det blir uppsala.

Inga kommentarer: