30.10.09


precis som alla andra verkar gjort,
har jag också fastnat på den här låten.


tretton gånger har jag sagt Grattis på födelsedagen till dig nu. tretton gånger låter inge mycket, tretton år låter mer. tretton år av kolossalt mycket skratt och en hel del gråt. in good times and bad times. det är dig jag ringer, och det är dig jag springer barfota till, genom en äng av brännässlor, när livet inte går som det ska. du är min båt, min syster graaf :D Grattis på din tjugonde födelsedag Elin, jag hoppas att mitt konstnärliga mms var till belåtenhet. imorgon firar vi som människor aldrig firat förr, till eurodisco ala E- Type, höhö!


lunch, dusch, dammsugning, några glas vin (!), badhuset, fredagsmys med tacos och idol hos min kära Emma, i Sala. vi brukar inte lyckas med fredagsmys så ofta, brukar sluta med fredagsfylla. får se hur det artar sig.

Inga kommentarer: