1.10.09

jag vill kunna lyssna på David Bowies ziggy stardust, den är bra liksom. Coldplay vill jag också kunna lyssna på, och allra käraste Winnerbäck. lite Håkan skulle icke skada, queen kanske. Och The Killers. Men det går inte. Malin har The killers - Romeo and Juliet som sms-signal. jag vill inte att hon ska få sms! jag vill kunna sova i min egen säng istället för på golvet, 2 månader snart, min rygg börjar göra ont. Jag vill kunna pussa någon utan att känna mig som ett otroget svin. förstår ni det? jag känner mig otrogen utan att ha någon att vara otrogen emot. det är tröttsamt. mycket! jag vill tycka att det är mysigt att det blir höst. tycka att det ska bli jätte kul att fylla år. Jag vill kunna stanna kvar på krogen när sista låten spelas utan att få en klump i magen. Jag vill vara glad trots allt de eländiga och känna att det kanske var bäst det här, även fast jag absolut inte tycker det. Jag vill göra precis det som faller mig in utan att bry mig om någon annan. Jag vill känna mig nöjd, över någonting, vad som helst. Jag vill vara en stor jävla egoist.

Det är vad jag vill. Just nu.
ba så ni vet :)

1 kommentar:

Malin sa...

Jag har bytt smssignal! Och jag vet hur du känner fyfan vad det suger