6.11.09

empire state of mind


there's nothing you can’t do

maffiafarsan kom hem igår och undrade över ett påstått slagsmål i helgen. och där ha vi ännu ett bevis på hur fort rykten sprids i denna staden, sanna som osanna. hur som helst, lilltyson är mitt nya öknamn här hemma. passande att jag önskade spenat till middag igår också. "lilltyson måste ju bli stark".

äckligt väder ute. snön försvann visst. skönt ändå att cykel jäfulen har myspyspunka. får skjuts och slipper beblanda mig med äckelvädret. mycket som ska fixas idag. skönt att ha något att göra. och sen lär jag bestämma mig för hurvida jag ska flytta ifrån allt detta eller ej. beslut är inte min grej. måste hur som haver fixa körkort först. får bli en senare fråga.

idol och vin hos elin & niklas ikväll. perhaps norrmanska senare. fint dä!

Inga kommentarer: