9.12.09

04.50 ringde klockan. 05.30 hämtade mathuldan mig. huldan körde för fort och vi blev stoppade av en hobby-polis, såg det ut som. Han ville se körkortet, och sen började han plötsligt babbla om nån Maria Sahlberg, och matilda blev förvirrad och upprepade "nej, jag heter Matilda", och polisen fortsatte snacka om nån Maria. Jag trodde han försökte med ett intelligenstest för att se om hon var full, men han försökte visst bara ta reda på om hon var släkt med Maria Sahlberg. började jobba 6 i nästan tomma lokaler och sedan 12 timmar framåt. 12 timmar som känns i mina fötter nu vill jag lova. kan helt seriöst knappt gå. känns som att jag trampar på spik varje gång jag tar ett steg. men cash money blire. och det känns ju fint. för övrigt har jag köpt en klänning som är 2 storlekar för stor så nu måste jag svulla som en galning fram tills jag ska bära den. eller så skiter jag i det och ger bort den nedra klänningen. nej, jag måste fan ge mig med de här tråka jobbinläggen nu. men det händer ju liksom inte så väldigt mycket annat ..
nu ska jag ner och få massage av morsan, hon är bra hon. fred.

Inga kommentarer: