22.12.09

skönt att kliva upp 10 idag istället för halv 6.
julklapp (två böcker och stor skumpa, YES!) & julbord med jobbet i Morgongåva.
samma lokal som alla de där Morgongåva festerna var i. aldrig varit där nykter förr. vilka jävla minnen alltså! :D ner på systemet sen. inge billigt alls att handla alkohol för en hel vecka, lönen försvann; Poff! och by the way har jag fått tillbaks mitt leg nu som matilda beslagtog för 1 månad sen. känns bra! imorgon är stressens dag nummer 1. kan inte ens börja berätta hur mycket jag har att göra. vet inte hur jag ska lyckas med hälften av grejerna heller. Vöjne! ska lyssna på Aron Carter nu (haha) och börja packa. tjing.


h - jag paketerade mina sista julklappar igår.
p - paketerade?
h - jamen slog in då!

sån jävla arbetsskada. ungefär som när h käkat citron precis innan vi träffades, och jag frågade om hon druckit tequila. också en slags arbetsskada skulle man kunna säga.

Inga kommentarer: