26.1.10

morsan köpte en byrå till mig i lördags utan min vetskap. hon var trött på att jag hade alla kläder på golvet. pontaren ringde från ikea och frågade om jag ville ha en mörk eller ljus. jag visste inte ens hur den såg ut. har skruvat ihop den där jävla byrån hela kvällen och den är fortfarande inte klar. ont i händerna nu, alla jävla skruvar hamnar snett. jag är inte det minsta händig. men fin är den iallafall. krångel med lönen igår också, eller krångel och krångel. fick ingen. tvungen att ringa banken och trixa och fick den idag vid 4 typ. 6 tusen mer än jag förväntat mig och jag blev lite glad i munkanterna. onsdag imorgon, förstår inte hur veckorna kan gå så fort trots segt jobb. ser fram emot helgen väldigt mycket. nu ska jag slå på into the wild och dö i sängen. min träningsvärk tröttar ut mig något enormt. må väl!

Inga kommentarer: