3.1.10

Sälen

hemma från Sälen. 1 veckas fylla. tärd så in i bängen. blåmärken och sår överallt. omöjligt att återberätta. försöker tat kort. bodde i mega stuga med 11 av mina fina compadres. eller aa, bodde där men sov och hängde i werner&åman-gängets stuga 5 av 7 dagar. klev upp 12, började dricka, ner på after ski, duscha, käka, festa, sova ett fåtal timmar och sen börja om på samma vis. badade jacuzzi, badtunna, äventyrsbad, bastade, åkte pulka och spelade spel. det äckligaste som hände var antagligen på en efterfest när jag och Werner var de enda som var vakna. satt och skrattade och plötsligt fick inte Werner nån luft och andades inte på 2 minuter samtigt som det kom nå organget jävla skum ur munnen. jag sprang omkring som nån jävla höna och skrek och väckte åman som inte fattade ett skit. och tillslut vaknade werner till liv, och jag började gråta av lättnad. inte alls behagligt. men bortsett från de var det en grym vecka. skitkul och skittrevlig och skitmysig.
är så glad i själen nu av olika anledningar, trots grym smärta i kroppen och äcklig förkylning. svårt att beskriva. fulflinar för mig själv. känns t.o.m helt okej att kliva upp till jobbet imorgon.
kommer leva på det här länge ..

2010 började bra.

Inga kommentarer: