5.1.10

tidsfördriv



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jobbade hela sommaren, lärde mig hitta i Uppsala, gick på systemet, firade nyår i Sälen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kan inte minnas att jag hade några ..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
njaej.

4. Dog någon som stod dig nära?
no

5. Vilka länder besökte du?
räknas Åbo som ett annat land?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
skulle väl vara det där förbannade körkortet då.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13 augusti

8. Vad var din största framgång 2009?
dåligt med framgångar. tjänat mer pengar än något annat år?

9. Största misstaget?
vet inte om det är pinsamt eller bra att jag inte kommer på något.
skulle va smågrejer då, men sånt ska man inte ångra.
"det är som det är och så är det med det"

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
en liten släng av magsjuka och några mindre förkylningar.

11. Bästa köpet?
klurig. kyssningen? sälenresan?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol, pizza, tågbiljetter, mc donals.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina fina vänner, speciellt Emma.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lars Winnerbäck - hjärter dams sista sång
fredagsmyssången
Ison & Fille - jag skrattar idag
Black eyed peas - Meet Me Halfway
dire straits - brothers in arms

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare skulle jag gissa på.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit

18. Hur tillbringar du julen?
med familjen, minus Pontaren men plus Sebastian.

19. Blev du kär i år?
blev ej, men var ett tag. och sen är jag ju småförälskad hela tiden.

20. Favoritprogram på TV?
how i met your mother

21. Bästa boken du läste i år?
läser bara Bert, så blir väl nån av dom :)

22. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn, Hoffmaestro.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
det mesta tror jag

25. Något du önskade dig men inte fick?
minns icke.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hängde med elin, besökte systemet, umgicks med min familj, åt tårta, öppnade paket, var glad.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
såklart. om jag hade levt i ett varmare land bl.a.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
bara ben. klänningar. jeans.

29. Vad fick dig att må bra?
var så mycket. arne på jakobsberggården, erik, mina vänner, sommaren, vin, werners kattskämt, sälen, pussar & kramar.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
sångaren i Kings of Leon, Jared Leto.

31. Vem saknade du?
Morfar & Erik.

32. De bästa nya människorna du träffade?
:D

1 kommentar:

emma sa...

vad du är söt. När är det dags för fredagsmys igen då?

Jag börjar sakna dig förbövelens mycket