21.2.10

geni hemma hos isac & lollo igår med världens sämsta förlorare. isac blev nästan strypt till döds. blodigt allvar det där spelet. jag och werner var dreamteam, inte sams för 5 öre, men vi kom iallafall tvåa :) efterfest hos Håkan med roliga youtube-klipp och råd som var vettiga men som jag såklart inte följde. höll mig ändå jävligt sansad, till skillnad från kvällen innan. full men inte FÖR full. skönt som fa-an. skulle såklart ändå göra om samma misstag som varje helg och som jag sagt åt mig själv 1 miljon gånger att ge fan i. dubbelmisstag denna gången också. klantigt som fan. men så kan det va. NU ger jag mig fan med det här. skärp till dig nu Petra!

ska gå och ta ut pirran ur ugnen nu. kommer sitta fint.
sen blir det sängen och sen välkomna en ny fin arbetsvecka.

Inga kommentarer: