31.3.10

de 3 som bor med mig (mina målsmän och little brotha) har stuckit upp till Vilhelmina och kommer hem på måndag kväll igen. jag är med andra ord ensam hemma tills dess. skräckblandad förtjusning kan man säga. jag avskyr att vara ensam, och sen är jag total kass på att laga mat också (kirrade nyss en fin köttfärssås iofs). har alltid haft pojkvän som kan ta hand om mig förr om åren när de dragit iväg, men icke nu. kan ju bli spännande det här. sover inte själv inatt iallafall, skönt! inte nån annan natt heller iofs, jag vägrar! tur att folk inte är så omöjliga :) den stora frågan är dock vilken familj jag ska snylta påskmiddag av. alternativet är väl att jag sitter och mosar ägg och dricker snaps med kattfanskapen. men det kan ju lätt bli sorgligt.

1 kommentar:

C sa...

Påskmiddag med oss på fredag så klart! :)