27.3.10

hemma och kollade på så ska det låta och drack inte en droppe alkohol igår, fint som fan! vaknade pigg och allert och åkte ner till min vän i den tidiga morgontimman, blev bjuden på min favoriträtt och handlade lite på stan. kom nyligen hem. Hising kommer hit snart, förprepp innan förfest hos först mange, sen tom och sist sara. ska vänta en sväng på att nagellacket ska torka och sen ska jag kasta mig in i duschen. känner på mig att det kommer bli en grym kväll!

ps: Carolines musiker till kille kan vara den sötaste i hela världen. fick nyss höra om hur han (och hans band) spelat in Elton Johns låt Your song bara för henne. och sen lagt in den på hennes ipod. jag grät nästan för jag blev så rörd. en sån där fin pojkvän önskar jag mig också en dag. tusse Sebastian då!

Inga kommentarer: