1.5.10

Kvalborg i Uppsala var kul. hängde med emmas klasskompisar och blev fullare än tänkt. roligast var när jag råkade slänga ur mig en uppmaning till emma precis innan vi skulle sova som bildade väldigt märklig stämning, men som var jävligt lustigt dagen efter. drog i mig två big mac mål också. finns ingen hunger som fyllehungern. Valborg var grym. mös i den stekande solen med mina fina vänner i ekonomikum parken. pussade på nicklas också. sjukt jävla väder. kunde inte önska något annat. hem till sala och lira kubb och grejer med världens bästa grabb och tjej vänner. hem till mange och sen in på hotellet efter ett seriöst snack med Ingemar. hävde portningen. hade inte gjort nåt dumt iallafall som jag trodde. hade däremot sett ut som att jag var påverkad av något annat än alkohol (vilket jag inte var) och det var därför han blev lite sur. vi huged it out så att säga och så sa han att jag kunde komma till honom om jag behövde prata nån gång, hehe! gick hem till min lilla negerläpp och sov, på soffan av oklar anledning.

bilder finnes nedan.

Inga kommentarer: