10.6.10

blev onsdagsklubben igår, oväntat. hade möe roligt även fast kvällen inte slutade så jätte lyckat. inte sov jag hemma heller, alldeles för tomt ju. jag och Nicklas har legat och dragit oss vid Tärna badet idag i det fina vädret. sen blev jag så jävla grund lurad så det är helt sinnessjukt va dum jag är. vattnet var iskallt och jag är världens största badkruka, dålig kombo. tänkte inte bada. Nicklas kastade i en inplastad godis i poolen som jag hemskt gärna ville ha och han också. Sen skulle vi räkna till 3 och den som först tog godisen fick den. Vinnarskallen min tog över eftersom jag avskyr att förlora så där låg jag i den iskalla poolen en millisekund efteråt medans Nicklas stog på kanten och flinade. första gången han överlistade mig tror jag. tänkte ta en siesta i våran hammock nu innan jag beger mig ner till quizen, det är ju torsdag.

Inga kommentarer: