14.6.10

gym, tennis, fotboll, skolavslutning.

Min sovkamrat väckte mig alldeles för tidigt (okej det var inte tidigt men jag var döds trött) imorse och tvingade med mig till gymmet. inge kul då, men skönt nu. Sen var jag tennisdomare åt Nicklas & KurreVirreÅrre. det var kul de, jag vill också kunna spela tennis. Sen har vi bara kollat på en hejdundrans massa fotbolls matcher och haft det bra. har tagit en bild som är så jävla rolig så jag smäller av så fort jag ser den. så jävla synd att jag inte kan lägga ut den här. skulle bli lynchad på riktigt riktigt. syyyyynd! varit på Mackans skolavslutning också och sen käkat på Månsan med familjen, mysigt. Pontus är för övrigt på väg till Vilhelmina at the moment. och med på väg menar jag inte på väg som i en bil eller ett tåg eller en buss. utan på väg som med cykel. 75 mil är det ungefär till Vilhelmina. han har väl aldrig varit frisk den där killen. ska kolla på mer fotboll nu och vänta på att N kommer tillbaks. HEJ

Inga kommentarer: