24.7.10

onsdagen var den roligaste, sjukaste, stördaste kvällen/natten på länge. förfesta lite hos Hising först, sen ut till Sätra och kolla The Waves och köra ormen, onsdagsklubb och sist en förjävla lustig, sjuk, märklig efterfest som varade in på morgonkvisten. jobba dagen efter var ingen höjdare alls. igår blev de thaimat med familjen och sen lite fredagsmys. ska slänga i mig nåt att äta nu och sedan städa ur mitt rum på alla miljoner grejer. för ikväll flyttar Carro in i huset igen i 1 månad innan Australien (i mitt rum för att vara exakt). Vart jag ska sova när jag är hemma är en annan femma som ingen tycks ha funderat så väldigt mycket på. aja, måste hinna ner till apoteket röda näsan också om det ska bli nå festligheter ikväll. inge sugen just nu men brukar sluta så iallafall.

Inga kommentarer: