2.8.10

måndag. precis slutat jobba. imorgon är jag äntligen ledig 1 hel dag.
vaknade klockan 5 i söndags morse av att nån idiot halvskrek "älskliiiiing, va glaaaaad jag är att du är häääääär!" samtidigt som denna idiot lös mig rakt i ögonen med en jävla iphone. Det var en stenpackad Nicklas som precis kommit från en efterfest. Sen kastade han sig på mig och klängde som den lilla apan han är. Vansinnigt kärleksfull med betoning på full. Tror aldrig en levande människa varit så kär i mig som Nicklas var då. Jag var dock inte lika glad över att se honom eftersom jag skulle upp 1 timme senare och gå till jobbet. det var jävligt skönt med en nykter helg. även fast det var lite små jobbigt att vara med på förfesten och sen gå hem när alla började bli på lurven. neheje, nu ska jag fixa lite käk. pasta och tonfisk och grejer och sen ska jag försöka göra nåt vettigt. må väl.

Inga kommentarer: