12.9.10

jag har ingen lust att skriva så mycket.
det är bara samma sak varje dag just nu
och det är inte så spännande.
går i skolan, tränar, pluggar, äter, sover, blir full.
är ledsen och glad och förbannad och lättad och trött.
mest ledsen och trött. förbannad kan få komma på andra plats.
funderar om det var fel beslut, men det vet jag ju att det inte var.
jag är nog bara jävligt obekväm med att inte ha någon
att sova bredvid eller att ringa. och så är det med det.
1 vecka har gått.

sådär. nu har ni lägesstatusen för tillfället.
ser fram emot att skriva ett gladare inlägg än detta.
förhoppningsvis kommer det snart.


it's a hard thing faking a smile
when I feel like I'm falling apart inside

1 kommentar:

emma sa...

:( I love you <3 du får ringa till mig när du vill och du kan få sova med mig när du vill.