18.2.11

hon som missbrukar snoozfunktionen, hon som är min mario friend forever, hon som analyserar och betygsätter kroppsljud, hon som alltid häller ut det sista i ölen, hon som är sötlovi på snyggastchatten, hon som är ett bänghuve, hon som lagar maten, hon som är den berömde juckdansaren, hon som älskar torsdagar på norrmanska, hon som kan gå mig på nerverna, hon som sjunger & spelar gitarr för mig, hon som bodde 10 meter ifrån mig men nu är min sambo, hon som inte gillar citron i bakverk, hon som ska bli professor, hon som tar hand om mig när tequilahalten är för hög, hon som är sämst på att hänga upp jackan i hallen, hon som är otroligt intelligent, hon som är ohyggligt rolig, hon som ulf lundell- svamlar vid valda tillfällen, hon som är en fantastisk vän.

hon fyller 22 år idag.

Inga kommentarer: