5.3.11

kul fredag

c - vad gör du?
p - jag försöker titta på film.
c - vad är det för dålig film?!?
p - du vet ju inte ens vad den handlar om, du ser ju bara att de spelar basket.
c - fan va dålig film!
p - håll käften nu cissi!
c - sa du din slyna?
p - nej jag sa håll käften.
c - kalllar du mig slyna?
p - nej! jag sa håll käften, cissi!
c -nu ber du om ursäkt.
p - men jag sa inte slyna.
c - be om ursäkt!
p - JAG SA INTE SLYNA!
c - du sa din slyna, be om ursäkt.
p - jag ber om ursäkt ..
c - för vad?
p - för att jag kallade dig slyna.
c - du ler, du menar inte de du säger. titta mig i ögonen och be om ursäkt.
p - men jag har inte kallat dig slyna!
c - be om ursäkt.
p- jag ber om ursäkt för att jag kallade dig slyna.
c - sluta le!
p - jag ber om ursäkt .. för att jag kallade dig slyna. låt mig kolla på filmen nu.
c - sök hjälp!

Inga kommentarer: