10.9.11


jag är bakispetra idag. och inte bakispetra som köper toapapper för 300 spänn för att det är kul, dansar med rumpen, får en jävulusisk vinnarskalle och skrattar åt allt. jag är den andra bakispetra. Cissi lämnade mig just i livets misär här hemma. Jag mår dåligt, jag är ensam, jag är deppig av just ingen anledning alls, jag är hungrig, jag är törstig, jag tror att mitt hjärta ska stanna, det går inget bra på tv, jag vill kramas och jag skulle kunna börja grina på en millisekund. Det är förenat med livsfara att vara bakfull ensam. Jag längtar något fruktansvärt till Emil kommer hit och pussar på mig, bara 7 timmar kvar nu ...

förresten, vi var på jägarna 2 på bio igår, jag och Cissi. om jag någonsin kommer på en så dum idé igen tycker jag att någon kan avråda mig. jag är fortfarande skraj.

Inga kommentarer: