9.1.12

Cause we'll never be wrong

han som jag bott med i 3 månader nu, han som kittlar mig med huvudet, han som är den snyggaste jag vet, han som aldrig sett titanic, han som är väldigt förtjust i isterband, han som skrattar åt mig när jag brusar upp över smågrejer så jag också börjar skratta, han som älskar fifa, han som alltid vill vara lillskeden, han som aldrig skjuter in lådorna i byrån när han tagit det han ska ha, han som gör munpruttar på min mage, han som har fått diller på att säga "men jag menar, som en riktig bamsing till björn!", han som följt med mig till sjukhuset, han som skämmer bort mig något alldeles makalöst, han som älskar kräftor lika mycket som jag, han som gav mig en Londonresa och Dylanbiljetter i 22års-present, han som jag vill vara med hela livet, han som håller upp mitt hår när jag druckit för mycket, han som får mig att skratta, han som spelar gitarr, han som delar min musiksmak, han som jag hatar att vakna utan, han som jag älskar att somna med, han som roas av att skrämma mig, han som fått mig att för första gången inte äta chokladkalendern i förväg

han har jag varit kär i i fem månader och det gör mig väldigt glad

Inga kommentarer: