19.1.12

fint benpass på gymmet idag. jävlar va duktig jag va och jävlar vad det brände! mycket nöjd.

kastamassaonödigtskit dag 3 idag. i början kändes det lite vemodigt, speciellt när jag kastade klänningen jag hade på första studentfesten (pussade på den innan den åkte i sopen), men nu går det av bara farten. kastar saker som jag kanske egentligen borde ha kvar. men fint blire! jag och emil pratade om åsasituationen igår (om du inte heter cissi, elin, lollo, julia eller vickan gör du rätt i att sluta läsa nu ..). Jag har sen typ en vecka slutat ha henne i sängen när vi sover, nu sover hon i soffan. men alltså jag ligger och funderar på hur hon har det och om hon är besviken på mig. känner att det vettigaste är att lämna tillbaks henne till Julia nu innan det här går för långt. är jag en sjuk människa? cissi du skulle ha tagit henne ifrån mig på en gång! måste intala mig själv: Åsa är bara ett gosedjur!  Åsa är bara ett gosedjur!  Åsa är bara ett gosedjur!  Åsa är bara ett gosedjur!

hon har hängt med i vått och torrt kan man säga

















Inga kommentarer: