3.1.12

söndermarken jagar mig men jag är inte där

hängt med min vän emma idag (aka fisring eller äppelring) för första gången på väldigt länge. vi är såna där vänner som inte kan ses på länge och sen när vi väl gört så är allt precis som det alltid varit. sånt är fint. vi käkade på amitai (som resten av sala tydligen) och fyndade 20kronors grejs. min och emmas relation är väldigt förknippad med mat. man skulle kunna säga en maträtt istället för ett årtal och den andra skulle förstå. tex. rostade mackor med avokade, crab sticks och citronpeppar = sjuan och åttan på högstadiet. Velat från Liljas = nian + ettan på ksk. Fylld baguette med räkor från Johanssons =  tvåan och trean på ksk. Och buffén på amitai = 2008 till nu. Sen skulle man kunna klämma in Rekorderlig skogsbär 7.0 och iste från Lidl också.
så är det när man är glad i mat




1 kommentar:

Anonym sa...

haha fyfan. Lägger man ihop texten, blicken på bilden och hur mätt jag är nu så är det i form av dödssynden frosseri i filmen seven.