5.4.12

cat man walk down

hänger på stampers och tar hand om kiden när mamma & pappa är i norrlandet. alltså fy fan vilken natt. jag har ofrivilligt förvandlats till en crazy cat lady. och jag som inte ens gillar katter så fasligt. knappt sovit alls. klockan 2 kom smulan in och 4 timmar framåt bråkade vi om sängplatsen. hon låg på min bröstkorg och på min mage och på mina ben och under mina fötter. och när jag la mig på sidan la hon sig och balanserade på min höft. jag förstår inte hur människor klarar av att ha katter alltså. sen släppte emil in den andra besten när han drog till jobbet så han kom också och sällskapade i sängen. nu ska jag bara börja röka under fläkten och lägga ut tidningspapper lite överallt också så är jag officiellt en äcklig crazy cat lady. blä!




Inga kommentarer: