5.11.08

idag hände något så jäkla underligt.
jag fick en första uppfattning om en människa jag varit bekant med i stort sett hela livet.
imorse satt jag och konverserade med en människa i ca 20 minuter, bildade mig en första uppfattning, som man ju gör när man träffar någon för första gången.
för typ en timme sedan kom jag på att jag kännt den här personen sen ... jamen sen jag var 5 och gick med sjörövarlapp på ena ögat.
så nu har jag två första uppfattningar om en och samma människa.
så fruktansvärt märkligt.


wellwell.
min onsdag har varit bra.
vaknade bredvid min båt, min erik.
tog bussen till Sala och gick till arbetsförmedlingen
lunch med Hising, och sedan impuls åk till Västerås och gjorde av med för mycket pengar
och åt alldeles för mycket mat.
bussen hem till emma och satt i 2 timmar och försökte klura ut en lösning på vår brilianta plan, men vi lyckades ej. förhoppningsvis blir det något tjottablä av det hela iallafall.

ska sätta mig med en kopp te nu och njuta av mitt fina liv.










dagens dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket rogivande dag :)